tisdag 6 november 2012

NY VECKA NYA DANSER

I fredags kväll begav vi oss till Borgen i Lenhovda o dans till Barbados. Never dansat till dom förut men minns att jag va en gång i Skirö för mååååååååååååånga år sedan o stod vid sidan om o kollade på dom ( låååååååååååååångt före tiden jag vågade dansa alltså) då minns jag att kärringarna slogs på dansgolvet o det va mer som nån form av konsert än vanlig dans...hahha. Skum tillställning i alla fall....

Hur eller hur , Barbados va mer än OK att dansa till. En rolig kväll med mkt dans o mkt mer BRADANS än jag hade förväntat mig . Blandad publik o det gavs utrymme för dom som ville hänga i baren ...inte störde det mig inte :)

Fick dock några gliringar via FB hur man nu kunde gå på en sån dans där det väl antagligen va vääääääääääääääldigt mkt fylla...äh att ni bara orkar bry er!!!
Jag hade skoj o det är huvudsaken :) o japp , jag var spiknykter!!!

På torsdag är det sista gången kurs i Vetlanda för denna terminen men nästa vecka är där avslutnings kväll med fridans o den vill man ju verkligen inte missa!!!

På lördag är planen att åka till Parken i Växjö o dansa till Jannez !!!!

Fram tills dess får jag nöja mig med att dansa fram på stallgången men grep, mock kärra o sopborste...de e inte det sämsta ;)

//Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar