fredag 9 november 2012

HÅLL KÄFTEN

Fredag igen, veckorna går snabbt!
I går Vetlanda som vanligt - sista kurskvällen . Höll på att inte ta mig dit. Mitt knasiga bilskrälle behagade att dö i batteriet när jag stannat i Bäckseda o lastat hästtransporten med ett ekbord o 4 stolar som jag köpt på nätet....MYCKET nöjd med mitt köp men höll på bli vansinnig innan vi fått igång bilen. Hmmm måste ha med mig mer utrustning i bilen för det verkar hända nåt varje vecka på Vetlanda turen....ficklampa , emergency kit, startkablar, filtar ... mm mm. Jag lär mig väl nån gång :)

Kursen innehöll repetition av höstens övningar

Smacke fick veta att han hette smacke...sorry, kunde inte låta bli! Han tog det med ett skratt....go kille!!
Nästa termin får jag nog säga till han som luktar illa i munnen också...hmmmm. MEN , hur gör man det på ett "Bra vis" ??????

Blev lite snopen på en kille som jag tycker brukar dansa superduperbra , fick så himla mkt problem när det blev en ny tur som han inte behärskade...shit va han räknade steg....haha!!!!

J dansar lika bra som vanligt.... mmmmm !!!
Igår va Päran så himla duktig. Han lär sig lite nya turer den lille gubbizen!!

Precis köpt mig ett par nya dansskor (igen) många går det åt under resans gång!
Dom va sköna på mina knasiga fötter, ser kanske lite klumpiga ut men är det inte alls. Hala som fasen på golvet där uppe dock. (Mocka på framdelen) Blev bättre mot slutet...nöjd som tusan ialla fall.

Har TRADERAT in ett par dans skor också för billig peng. Helt nya för 150:- inkl frakten. Najs prajs!

Pratade igår med en go kille från Jivers som tyckte det var trist att man aldrig är där nuförtiden...Saknar alla goa där , men i höst har inte kroppen velat som jag vill, tiden passat inte mig för kurserna där o inte heller utbudet...tråkigt att inte träffa det härliga gänget förstås...
Har sagt till om drop in betalning - då hade man kunnat komma när det funkar & dåliga kroppen vill....
Tittar nog in på avslutningen där ialla fall :)

Nähäpp , hiva in sista skvätten kaffe o ut o jobba igen...

Vi ses i Parken på lördag hoppas jag !!

//Tina - som aldrig kan hålla käften

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar