fredag 8 februari 2013

BLIR ALDRIG SOM MAN TÄNKT

Igår tyckte jag att jag hade fått ihop em o kväll så himla bra !

Först hålla lite dressyrträning i Bäckseda o därefter bugg/foxträning i Vetlanda men det satte minsann en matförgiftning stopp på!
Hade bråttom bråttom på dagen så tyckte en sallad (en såndär man blandar ihop själv i affären) passade perfekt...jojo god vad den men vad innehöll den???

3 timmar kramandes toastolen o ingen rolig kväll alls...eller tja man gick kanske ner nåt hekto ;)
Känner mig fortfarande lite matt idag men överlevde!

I helgen blir det dans till Pär-Håkans i parken om inget stoppar !!!
Valde ju igår mellan samma spelemän på Jivers & Vetlanda träning  men kände att jag likväl kunde spara dom till helgen....
Är ju aldrig på Jivers numera o känner mig lite "utanför" där numera...

Ute är det full vinter o jag ska bege mig ut i stallet o mocka klart...tror lite musik i örat får följa med så kan man väl alltid köra nåt litet danssteg :D

//Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar