söndag 3 februari 2013

TOMT DANSGOLV

Tredje dagen på raken med dans...
Växjö Parken o Scotts.
Det var inte trångt på dansgolvet ialla fall!
Folk dansade åt fel håll, dansade i dom mest roliga stilar, det var folk i baren MEEEEN jag hade kul!
Efter pausen var det roligast.
Foxarna va bra hela kvällen men med tanke på folks buggkunskaper borde dom varit så pass proffsiga att dom hade kört ett lugnare tempo i buggarna...
Måste ändå tycka att Scotts är lika bra som många andra band som är "rätt" eftersom dom ju är så"fel"
Hur eller hur, kvällen va rolig. Jag fick pausa ryggen emellanåt men det var faktist helt självvalt o gjorde mig inget. Att dansa tre dagar på raken är väl inte det smaraste!
 
Fick mig en bugg kurs av PB, min arm va fel i en snurr...
Kände faktiskt inte åt vilket håll jag skulle snurra :)
 
Dans med lite nya bekantskaper - både bra , nån lite sämre o en helkass . Men nya är alltid roligt , var o en på sitt vis!
 
I kväll blir det ingen dans ialla fall !
 
Funderar över torsdagens dans på Jivers - är nån sugen på att följa med???
Vore roligare att åka ihop med nån...
Per - Håkans var ju ett roligt gäng att dansa till sist....
Om ingen vill följa med så dansar jag väl till dom på lördag i Parken i stället...hihi
 
Godkväll
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar