söndag 10 februari 2013

MYSMIN O HAPPY FACE

Happy face o mysminen på i Parken igår kväll.
Man får tycka som man vill om Per-Håkans namn men spela det kan dom...nu är de ju även så att jag gillar alla dessa gamla Sannex godingar dom spelar o det gör ju sitt!!!
Tyvärr är det inte så många som upptäckt dom ännu...men vad gjorde det en kväll som igår :)

Vi tjejer gillade ju såklart att det var kill överskott, dock gnäller killar gärna lite direkt när det är så...hmmmpf, vi tjejer får ju jaga för det mesta...dock inte igår!!!

Dansade nästan uteslutande med riktigt riktigt bra dansare från både Karlshamn, Vimmerby, Mantorp, Kalmar o lokala godingar !

Hittade en ( eller om han hittade mig) ...en såndär där det är super redan från första steget o man är in love i 6 minuter ( TJA det blev kanske 10)...åhhhh då är det extra extra roligt att dansa.
Men...hmmm, efteråt minns jag inte alls hur han såg ut....
Hur ska jag kunna hitta honom igen???

Hade en annan favvo där jag fick lite mer frihet i dansen ( vi snackar fox alltså) sånt gillar jag :)
Han bjöd inte bara upp en gång utan kom tillbaka lite senare....

O Päran han blir bara bättre o bättre...han är rolig för han varierar så himla mkt nuförtiden <3Med honom kan man defenitivt inte ställa in autopiloten.

Japp i Parken igår var det en topp kväll - trots att det inte var så mkt folk ELLER kanske just därför.
Fler sånna

Silvertejpsöverdoseringsmannen var förresten upprörd som vanligt...denna gången gillade han inte dansstroppar...go gubbe !!!

Lite gung i kroppen kvar även idag!!!

Sunshine and smile´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar