söndag 17 februari 2013

TOPPA EN TOPP

Söndag kväll, lite seg efter en riktigt bra danskväll i går .
Parken i Växjö o Elisa´s
Sa ju förut att jag INTE skulle gå på dom för jag avskyr att hon tjatar mellan låtarna om i vilket program av dansbandskampen dom spelade just den låten. Är så tröttsamt att höra samma tugg, dessutom har deras låtmaterial inte på långa vägar räckt till...

MEN tur jag gick för denna gången hade jag fel ( o då får jag erkänna det)
Jo lite tjatade hon men på det stora hela va det bra tempo, lättdansat o väl arrangerade låtar som räckte hela kvällen....dom brukar ju annars dra sama låtar både två o tre gånger.

Jag foxade mig fram hela kvällen ( börjar bli en vana)
Bara bra danser så långt ögat nådde.

Jag har kommit över min bjuda upp noja som jag plötsligt fick för ett tag sedan o det är ju förbaskat tur det :) kan ju bara få ett nej ...borde jag inte hänga upp mig på ju - men gjort!!
Igår inga nej nån stans o nu bjuder jag upp dom jag verkligen vill dansa med...det är ju så himla kul att testa nya!!
Dessutom är det ju roligt att man blir uppbjuden av en massa riktigt goa dansare!!!
Ingen vila igår alltså :)

Hu va stel den ondra kroppen är idag o nacken är inte ok, men just när man dansar mår hela kroppen så himla bra o blir uppmjukad i alla leder!!!

I går var den bästa danskvällen på länge ( obs, så sa jag även förra veckan)
Det kommer bli svårt att toppa det här nu känner jag.

Nån sa igår att det är kanske nu jag ska sluta dansa....haha. Nono, har inte blivit uppbjuden av dom där tre på listan ni vet!!! RT, AK & GR dom jag inte gillar men ändå ska dansa skiten ur...
Ingen av dom va där igår - kanske hade dom förstås inte bjudit upp ändå????
Så en bit kvar till danskarriären får läggas ner

Tack alla ni gamla o nya jag fått dansa med , som en del brukar säga
Tack till bandet också såklart.
Godnatt

//Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar