fredag 6 november 2015

AVSLUTNINGSDANS :)

Avslutningsdans i Vetlanda igår
Mkt folk
Trevligt folk
Smaskig smörgåstårta, kaffe och muffins

....Och givetvis dans i några timmar till trubadur. Trevligt

Inga danser jag blev helt danshög av men många bra och trevliga turer blev det och många goa dansare såklart!
Blandade friskt bugg och fox.

Golvet var till en början nåt av det trögaste jag dansat på , man fick trampa varendaste steg även i foxen och det är jobbigt och sen hände nåt efter vi hade käkat...då var det plötsligt så halt att man inte fick fäste alls och då går det knappt att bugga nåt
Det känns i "knäbaksidorna" idag vill jag lova, min onda kropp mår sådär av det.

Testade ett par av mina nya skor och trodde först det var mina skor men sen klagade alla på golvet.
Skorna var sköna och dom kommer jag fortsätta använda.

Lovade att ingå i resursgruppen hos VSD nästa termin. Fixa & sälja fika och städa en gång ska vi väl kunna överleva under terminen. Bra om alla kan hjälpas åt och jag tycker det är en trevlig klubb så vi ställer upp!

På lördag är det inplanerat lite dans i Växjö Parken.
Jannez spelar...har inte dansat till dom på flera år så det kan vi väl skutta runt till som omväxling.

Vad ska vi göra på torsdagkvällar framöver förresten??????
Nån som har nåt förslag :)
Bilderna är från www.vsd.nu och fler finns på deras hemsida och är tagna under pausen i torsdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar