måndag 16 november 2015

SPOTT I NÄVEN

Igår Sannex på Swing ihop med ständiga vapendragaren och lurade dessutom med en kompis som gnällt att hon har för mkt ledigt och för lite att göra...haha

Riktigt roligt!

En dans på Swing kan ju bli lite hur som....det är inte alltid lätt att vara följare där men igår var det nog rätt jämn fördelning!
Många bra, mysiga och roliga danser.

Överlevde TVÅ nobbningar men kom av mig en liten stund men man får spotta i nävarna och komma igen! Nobba vad är det för jävla skit egentligen....alla som är på dans borde väl vara på dans för att dansa! Dansa är ju roligt och jag säger som jag alltid sagt att jag dansar gärna med nya , hur dansen är må bli så överlever vi dom där minutrarna och dom som varit nybörjare för inte så länge sen blir ju plötsligt så jäkla roliga att dansa med.
Man får ju hoppas att man blir kvar i deras "kundkrets" även när dom proffsar till sig...haha!

Varför ska man dansa fyra danser numera förresten???
Jag måste ju erkänna att är det med nån extra go skulle jag gärna dansa fler men ibland kan två räcka....är man ofin då och får nån hemsk stämpel att man ska känna sig som en nobbare?
En annan sak är ju om man "missar" rejset vid byte får man stå vid sidan i fyra låtar och det är ju aptrist och då kan vem som helst tappa sugen...det finns ju liksom inga lediga att rycka så man kommer i fas igen eller om man rycker någon vid fel tillfälle så hamnar man ju i ofas resten av kvällen!!!

Undrar en annan sak, detta med förning ....
Bra förning är ett måste!!
Om någon släpper ut mig lite gillar jag ju att få lattja lite i en fox MEN om nån bara släpper ut mig och förutsätter att jag vet att jag ska göra ex åttor hur i hela friden ska jag veta detta om jag INTE blir förd??? Så tydlig förning önskas och Nej jag kan inte läsa tankar....men tack för dansen ändå!

Måste ju också få skicka ett tack för vänstersnurrarna av högersnurrarnas mästare igår...det är alltid trevligt att bli överraskad!!!

Idag är det måndag och jag har redan börjat längta till nästa dans ....när? var? hur?
Dåligt med danser i min närhet och jag är för gammal för att åka långt ....är dock jäkligt danssugen!
Tror jag håller på att bli den där dansgalningen igen och det är både bra och dåligt!

Går omkring med ett ständigt gung i kroppen  - typ lite danshög. GÖTT!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar