söndag 8 november 2015

LÖRDAGS DANS

VäxjöParken och Jannez.
Inte så mkt folk men dom som var där dansade...
Eller det stod liksom inte så mkt folk vid sidan om banan. Kändes som det var ungefär lika många förare som följare och alla dansade med alla!

Dansade med gubben i huset i ett par omgångar men dansade också med några vääääääääääääääldigt oväntade. I deras värld måste det varit tunt i kundkretsen om jag dög eller vill dom helt enkelt ha in mig i kundkretsen igen...hahahahhaha!

Fick mig en gratis bugg och foxkurs eftersom jag inte kunde vicka på röven....kunde och kunde, Jag ville helt enkelt inte vicka o åla mig, inte där - inte då :) men buggen var riktigt rolig!!!

Bjöd upp en jag tyckte mig känna igen. Trodde det var från sista forx kursen vi var på men nix det var det inte....men han kände igen mig också och mindes när vi hade dansat...haha som han berättade måste han ha traumatiska minnen från den gången i våras när han var på sitt livs första dans! Äh ...jag verkade inte ha skrämt honom  - han dansade ju fortfarande och ville dansa med mig i går också så nåt positivt intryck hade han nog fått!!! Det var en trevlig prick och han var go att dansa med - gör det gärna igen!!!

Vi var inte till slutet igår för våra medresenärer ville åka hem vid tolvsnåret så det gjorde vi.

På söndag är det dans på Swing ....med SANNEX...mmmm.

 - Du dansar som en Älva - tolv elefanter...jo man tackar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar