torsdag 26 januari 2012

ÄR JAG KNÄPP?????

Swingtime igår....

Hängde med på bugg ettan för att vara snäll ...va på tok för många killar.
Tja kunde ju behöva träna på mitt slarvande baksteg så det va ju bra att trampa på. Rätt kul faktiskt.
Mindre kul med Foxen...tog timeout efter en stund, så tråkig.
Hopplöst att jag alltid ska toppa dansen hela tiden - det går liksom inte...vad ska jag ta mig till!!!
Det är frustrerande att bara jaga toppar ...vill ju utvecklas mkt mkt mer...bli ju tokig på det här!
Jobbigt att vara besatt av att dansa :/

Andra timmen va jag dock på att igen o bättre dans helt klart MEEEEEEEEEEEEEEEN måste ledaren babbla så mkt - jag vill dansa.... :)

Nya skorna var ialla fall jätte bra. Passade min värdelösa höger fot mkt bra.

I kväll blir det INTE nån Vetlanda dans - pappi ringde precis o han tänkte komma en tur o hälsa på....bör nog va hemma då...han börjar tycka att jag är helknäpp som alltid ska dansa varenda lediga stund jag har ...va e jag...knäpp alltså??????

Finns det fler som tycker det måntro?????

Denna veckan 4 + 3 + 2 timmar hittils bara ju...hehe!!!

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar