tisdag 10 januari 2012

VILKA KURSER SKA MAN GÅ????

Åkte med Jan1 in till Swing för lite dansträning o socialt umgånge igår kväll efter arbetet.
Trevligt att dansa med dom goa o även nån ny ( som inte kunde dansa - ännu men va jäkligt trevlig att prata med :) rekomenderade honom en fox & buggkurs...hihi!!

Fick fnissanfall så tårarna rann under en dans...ger bra energi men man bör ju inte förstöra dansen så egentligen. haha...dock tror jag inte det gjorde så mkt i detta fall då jag dansade med en trogen i kundkretsen :))))

Tråkigt att kroppfan skulle va på dåligt humör igår för jag hade velat bugga...testade en bugg...men inte helt lätt med tillvriden nacke, stela händer o en högerfot som dansar i helt egen takt :/ men faaaaaaaaaaaaan den som ger sig!!!

Måste bestämma denna veckan var jag ska dansa nu ivår....
Egentligen skulle jag vilja dansa Salsa !!!
Tyvärr räcker inte tiden till, ständigt detta arbete som inkräktar på nöjena..hihi

Till Vetlanda måste jag åka...men sen då???

Skulle vilja hitta några roliga helgkurser också. Nån som vet nån...hallå , jag vill ha hjälp !!

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar