torsdag 19 januari 2012

BRA KURSSTART

Hade en bra kväll på SWING igår.
Trampade grundsteg på Buggen, hihi...gjorde karuseller o frisnurrar...hade skoj faktiskt, fast det va väldigt basic :)

Roligt med två olika tränare på Foxkurserna , det ger lite nya infallsvinklar på saker o ting. Alltid lär man sig nåt!!

Dansade med den det inte går att dansa med ...oooooooh...jojo, det gjorde det visst . Positivt!!!
Vore en utmaning att verkligen kunna dansa med just denna person!!!

Fick "tips" av ett "proffs"....undrar bara vilket århundrade han va det...hihihi...men vi ska nog kunna dansa ihop oss om vi får fler möjligheter.

Fick en kram - det piggar upp :)

Va en riktigt bra kväll igår faktist - tror inte jag kan gnälla om nåt...haha !!

I eftermiddag ska jag bla ha ridlektion för ett riktigt dansproffs....o sen när jag jobbat klart bär det av till Vetlanda för kursstart där.

Blir bugg & fox fortsättning o sen avslutar dom kvällarna med 45 min fridans med framflytt...'Hoppas det blir roligt!!!! Det blir det ju såklart :)

Sen ingen dans förrän söndag...jag ska på kurs i Jönköping o i dom trakterna verkar det minsann inte va någon dans när jag befinner mig där..botten!!!

Söndag är det dans på SWING till CASANOVAS....

Ha det gott era dannördar

//DANSGALNINGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar