söndag 29 januari 2012

TERMINSTART JIVERS

I kväll blev det JIVERS med P som skulle testa bugg o jag dansade fox o bugg tvåan.
Jag blev trött i fotisarna o kroppen men inte han...hmmmm, nåt måste varit fel ...han sa att ha har bra skor o mina är väl kass då....

Har fått höra 3 ggr på två dagar folk som undrar om det är jag som tvingar med han på dans för det är mitt intresse...nääääääää han dansar av egen fri vilja, men det är jätte roligt när man får mer nya galnignar i dansvärlden :)

Roligt att träffa alla goa o trevliga människor i kväll.
Bugga va skoj, foxa...njaaaaaaaaa. Hände ju inte mkt där, men tja va ju första gången på terminen o många är väl nya o orutinerade...men roligt va det inte!!!

Äh är nog lite trött o anti idag....tror dessutom att jag dansat lite för mkt denna veckan.
Räknade ut att det är sisådär en 14 timmar. Usch jag är ju helt galen!!!!

Att ständigt kräva toppar går ju inte heller. Hopplöst att inte vara nöjd...

I morgon nya bravader...Ullared...

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar