tisdag 24 januari 2012

GOE & BRA -DANS

Så länge kunde jag hålla mig ifrån dansandet....va bara tvungen att åka in på fridansen på JIVERS i kväll efter lektioner...blev nästan 2 timmars träning i alla fall.

Va både BRA-DANS o GOE- DANS....
Flera av dom bästaste var på plats....gillas!!!
Både bugg o fox idag...

...köpte nya skor - igen....måste ha några jag inte får ont i fötterna av.
Testar nu ovanstående!
Dansar ju så mkt o det är hopplöst att kunna bugga en låt o sen gnälla för att den förbannade höger foten inte vill....

Fick bannor idag...hmmmmm, trampar inte ner på mitt baksteg. Jätte bra när nån säger - behöver det. Vill ju bli bättre :) har ju inte ens tänkt på det :(

Nu ska jag gå o lägga mig, nöjd o glad över denna dag !!

Tack för danserna ni goa killar ;)

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar