onsdag 8 februari 2012

BARABRADANS

Ohhhhhhhhhhhh en helkväll med bara BRA-DANS. Det får en på så himla gott humör!!
3 timmar med bugg o fox o hen himla massa bra danser....
Rent ut sagt skitkul på SWING ikväll.

I morgon ska jag få på mig en blodtrycksmätare under ett dygn o vad passar bättre än att dansa då, så får man väl se om det är det som gör mig så yr i mössan hela tiden...tror inte det, men den får hänga med till Vetlanda för träning där...

Mina bästa danskompisar har idag anmält sig till Fox kurs...ja en såndär Odd kurs - fast det är inte Odd som har den utan hans adepter...hihi...ohhhhhhh va bra dom kommer dansa sen. Jag hoppar den för har ju redan gått ETTAN...men har däremot anmält mig till en annan fox-kurs idag...i Nässjö i mars.....kulkul!!!

Godnatt alla goa dansvänner
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar