onsdag 29 februari 2012

KÄNNER MIG HELT LIPIG

Åhhhhhhhhhhhhhhhh vad jag hatar min onda kropp.

Åkte in till staden för att dansa på Swing i kväll ( ja o hämta bilen som äntligen fått nya bilnycklar också) gick att dansa en dans EEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN DANS...sen la benet fullkomligt av. Alltså nu är jag så less på det här att jag snart gör nåt drastiskt...

Varit o fått en mängd diagnoser, blivit knådad , bänd, knöcklad på , lite nya diagnoser igen. Röntgat nacke, ben, fötter, händer...o snart ryggen... varit hos napprapat o sjukgymnast....käkat värktabletter i mängder....

ALLT domnar ju bort o jag känner mig mest suuuuur o har så förbannat ont att jag inte vet vad jag ska göra...det här går inte o när man sen inte kan dansa eller rida som är så jäkla kul då tar det på humöret kan jag lova...

Lipade & snörvlade på vägen hem o ska nu gå o lägga mig för roligare än så här blir det nog inte idag.

Nån som har erfarenhet av ond rygg /nacke med avdomnade kroppsdelar som följd får väldigt gärna komma med några bra tips o dela med sig av sin erfarenhet.... :)

Nä nu är humöret i botten minsann.
Jag som skulle hinna både Jannez o Drifters denna helgen...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar