lördag 18 februari 2012

KORKAD DANSIDIOT

Hur i hela friden kan man va så korkad som jag är....Hur kan man tro att om man haltat & ojat sig fram hela dagen plötsligt ska kunna dansa smärfritt en hel kväll i Parken??????!!!!

Men jojo givetvis skulle jag dit o dansa.
Shake stod för spelandet o dom e ju bra ....

Hmmmmmmmmmmm benet funkade typ - en halv dans....
I kväll va det minsann nära till tårarna.
Föråt , förlåt er jag va tvungen att nobba...vill verkligen inte men va tvungen.

Fick "hänga i baren" en stund o slöprata lite med en pratglad kille...trevlans, men hade förstås hellre dansat.

Nu hemma o försöker överdosera TIGERBALSAM  rygg o höft...hmmmm, la visst en gnutta i ögat o tja - konstaterade att tigerbalsam det är starka doningar...shit va det svider i mitt öga...hahaha.

Ny dag i morgon o nya tag. Nattynatt o förlåt ännu en gång ni som blev nobbade - nästa gång bjuder jag upp er direkt som kompensation, hihi!!!

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar