söndag 5 februari 2012

SOCIALKVÄLL :)

Söndags kväll = JIVERS kväll.

ÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhh vad det va roligt i kväll. Bestämde mig för att hänga med på ettan...bättre än att sitta o vänta. Huuuuu va kul det va då!!
Nya roliga bekantskaper, glatt prat, väldigt socialt åsså tyckte killarna om att man "kunde hålla takten" hihi...jaja, jag vet att man inte ska hjälpa för mkt :)

Foxen va också roligare idag. Lite mera att dansa framåt - inte bara på stället. Fast lite segt är det ...blir nog bättre.. Folket är på VÄLDIGT olika nivå.

Dansade med en som INTE tillhör min vanliga kundkrets . Haft mkt svårt att dansa med honom...försöker hålla mig undan. Kunde jag inte idag :) men oj vilken bra upplevelse det blev då...först höll han knappt i mig alls o låååångt ifrån...tänkte att jag ska bannemig följa perfekt..flyttade ner höger handen på hans höft - då plötsligt tog han tag i mig o shit va bra det gick..roligt ROOOOOOOOOOOOOLIGT!!

Bugg tvåan fick jag stiga av banan när det va ca 10 min kvar. Då ville inte vänsterarmen va med längre. Hade utomordentligt kul på dansgovet fram till dess...

Vi hade trevlig socialstund i den råsa soffan...pratade o jämförde våra krämpor som gamla tanter o farbröder gör...hihi.

Nu sova, gonatt

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar