lördag 4 februari 2012

DANSA MED NYA :)

Borgen i Lenhovda i går o ännu en SANNEX dans...hmmm. Hur många gånger har det varit redan i år...????? Men dom e ju för bra !
Helt ok kväll...men min dumma arm & axel vill ju inte alls göra samma snurrar som jag vill.
Bugga gick knappt...jo med nån som jag vet dansar mjukt vågade jag testa! Men usch va den värker.
Några mysfoxar blev det :) men hade helst haft vänsterarmen rakt ner mot backen o fick trixa o fixa lite emellanåt för att kunna dansa.
Hade velat dansa mer men fick hålla det på lagomnivå igår.

Så klurar jag på varför en del bara vill dansa med vissa varendaste kväll...vore det inte kul att testa lite nya danstjejer/killar ;) tänkt vilka dansupplevelser ni kan få....va inte så inskrängt tråkiga!
Det är ju så roligt att lära känna nytt dansfolk. Nu menar jag ju alltså inte att man ska sluta dansa med dom man brukar men måste man enbart byta mellan 3 - 4 på en kväll....lägg in nån ny :)

Igår blev det ialla fall några nya , jätte roligt!!!

Känner att jag har börjat bli lite rädd att bli nobbad...usch det va jag inte förut - vad är det som händer...jag som är så gåpåig :/

I går festade jag till det...hihi, köpte en cider...ojojojoj . PARTY värre!

 ...Bullens varmkorv satt dessutom fint på sluttampen...
10 spänn - dom kostade 10 spänn!!!

Hujedamig va det va kallt i natt. Tur bilen startade när vi skulle hem.

Dagens fråga: DANSA ELLER INTE...stanna hemma tror jag :)

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar