söndag 12 februari 2012

JANNEZ I PARKEN....SKETABRA

Var i Parken igår kväll...knappt att jag orkade masa mig iväg...men TUUUUUUUUUUUUUUR att jag gjorde det för vilken rolig kväll det blev.

Bara , bara bra dans heeeeeeeeeeeeeeeela tiden, den ena bättre än den andra!!!

Eller förresten med en gick det inte så himla bra...hmmmm, hoppas han förlåter mig :) han brukar va så go o dansa med men igår vet jag inte vad som hände...va en snabbfox o tja jag kände mig inte alls bekväm o takt alls...eller jo de va jag nog men kände mig stressad på nåt vis...men hoppas han vill dansa med mig fler gånger ändå.

Blev uppbjuden av en ny kille...haha...han va INTE gammal o jag fattade inte först att han bjöd upp mig...sorry!!! Nåväl han buggade dööööööööbra. Jätte rolig att dansa med!!! Gör jag gärna om!!

Vetlanda "gubbsen" är alltid trevliga att dansa med - dom dansar så bra!!

Dansade med en ny favorit, från Swing faktiskt !!!

Åsså har vi ju alla dom vanliga härliga i "kundkretsen" - hann dock inte med alla igår, men det tar vi igen nästa gång - eller hur :)

Jannez som spelade igår är riktigt bra att dansa till men ibland får man lite lustiga knycks i buggen...det stolpar sig lite liksom....

Idag har jag varit o dömt dressyr 4 timmar + resa. Känner mig lite allmänt slö men om jag får slappa en liten stund innan mina hästar ska in så orkar jag nog en runda till La Familia ( JIVERS) i kväll...eller får det bli soffan...vi får väl se :)))))

//DANSGALNINGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar